Hlasovacie weby

Reklama

Návod č.2 – Známky života (Coastal Bluffs, Coastal Forest)

kategórie článkov > články > Survivor is born

tomb raiderLara vyšla z jaskyne a pátra po posádke z lode Endurance. Jej najväčšou výzvou je teraz vrak lietadla pri vodopáde. ...neskôr začína pršať a Lara si hľadá úkryt kde by sa pred dažďom schovala.

Lokalizácia: Coastal Bluffs (Morské útesy), Coastal Forest (Pobrežná džungľa)

Po predstavení názvu hry sa vydajte doľava pozdĺž útesu. Lara uvidí čln posádky Endurance a vašou úlohu bude po nich pátrať. Pokračujte teda na koniec útesu k spadnutému stromu, ktorý poslúži ako most. Stačí len podržať klávesu, ktorá uvádza Laru do pohybu, pretože Lara balansuje cez strom sama.

Keď si Lara vydýchne, môžeme pokračovať v ceste. Jamu ktorá bude pred vami preskočíte a pokračujete až kým sa nedostanete k vraku lietadla, ktorý visí pri vodopáde.

Za pomoci zničeného krídla lietadla ležiaceho na zemi sa dostanete až k samotnému lietadlu, ktoré vám poslúži ako rebrík. Vyskočte naň [medzerník], Lare sa následne zošmykne ruka. V čo najkratšiu dobu stlačte klávesu [E] aby sa opäť o lietadlo prichytila. Pri lezení vám pomôžu klávesy [medzerník]+[W] alebo [medzerník]+šípka[dopredu], aby ste preskočili tie časti, v ktorých chýbajú kusy železa vytvárajúce rebrík. Potom ako spadnú niektoré časti z lietadla, prerúčkujte sa doprava (obr.4). Pred vami je ešte zopár vyčnievajúcich tyčí, z ktorých posledná nadväzuje s krídlom lietadla. Prerúčkujte k okraju tyče. Pre preskočenie vyčnievajúceho železa na druhé vo vodorovnom smere použite klávesu [D]+[medzerník] alebo šípka [doprava]+[medzerník], Lare opäť pri dopade skĺzne ruka, stlačte [E]. Prerúčkujte sa až na koniec krídla, Lara automatický padá. Pokračujte v ceste cez užšiu cestičku a dôjdete k vyššej stene. Za pomoci dvojitého stlačenia [medzerníka] sa na ňu vyšplháte. Keď pristúpite trocha bližšie k jame, uvidíte batoh, ktorý patrí Larinej kamarátke Sam. Zoskočte dole, Lara ho preskúma a vytiahne z neho zopár vecí. Jednou z nich je aj vysielačka, ktorá sa stáva súčasťou vášho vybavenia. Pokúste sa po filmovej animácii preskočiť roklinu. Lara sa síce zachytí ale hneď padá dole.

Vydajte sa rovno. Začalo pršať a bolo by dobré schovať sa. Pokračujte ku skale, ktorá vám vytvorí dočasný úkryt. Spustí sa animácia, kde sa dozviete, že loď Endurance vyplávala do Dračieho trojuholníka zámerne s cieľom nájsť stratené kráľovstvo Yamatai - domov slnečnej kráľovny Himiko.

Kurtis

Shop

Tomb Raider Underworld

Anketa

tomb raider anketa Koľko ste ochotní zaplatiť za hru TR?