Hlasovacie weby

Reklama

Návod č.1 - Úvod (Scavenger`s Den)

kategórie článkov > články > Survivor is born

tomb raiderPosádka z lode Endurance prichádza na ostrov v Dračom trojuholníku, s cieľom nájsť stratené kráľovstvo Yamatai. Skôr ako sa stihnú spamätať, ich loď rozlomí búrka na dve časti a začína sa boj o prežitie... Lara je unesená a uväznená v jaskyni a snaží sa dostať von.

Lokalizácia: Scavenger`s Den (Brloh mrchožrútov)

Po úvodnom Intre preberáte ovládanie Lary do svojich rúk a je načase aby ste ju z jaskyne oslobodili. Pre pohyb do strán preto používajte klávesu [A], [D] alebo šípky do strán: [doľava] a [doprava]. Lare sa tak podarí presunúť mŕtvolu, ktorú postihol rovnaký osud do ohňa a neskôr sa rozhorí aj klada na ktorej mŕtvola visela. Za pomoci tých istých kláves sa rozhýbte znova do strán, aby sa Lara odpálila a oslobodila. Čaká ju nepekný pád, po ktorom sa nabodne na ostrý hrot železa. Aby si ho Lara z tela vytiahla musíte stlačiť viac krát za sebou klávesu [E].

Vydajte sa cez menšiu chodbu a dôjdete do miestnosti v ktorej visí žena. Na pravo od nej sú na stenách pripevnené 2 pochodne, stlačením [E] si jednu z nich zoberte a pokračujte v ceste cez ďalšiu chodbu, ktorá sa nachádza hneď pri visiacej žene. V strede chodby sú drevené zátarasi. Aby ste mohli pokračovať v ceste musíte predmety zapáliť, a to klávesov [E] (ak sa priblížite k horiacim predmetom, Lara sa popáli). Na konci je malá diera medzi skalami, cez ktorú sa Lara dokáže prepchať. Avšak tečúca voda horiacu pochodeň Lare zhasí. Objaví sa vám nová funkcia - Survival instincts (tzv. Inštinkt preživšieho), ktorú spustíte klávesov [Q]. Poslúži vám ako napovedá pri hre, keď nebudete vedieť ako ďalej postupovať. Po stlačení vám v miestnosti zostanú len tie svetlé objekty, pomocou ktorých sa dostanete ďalej. V tomto prípade je to aj plachta omotaná okolo dreva. Na to aby ste ju zapálili potrebujete oheň. V miestnosti je jediná horiaca nádoba, od ktorej možno odpáliť pochodeň [E]. Následne na to k spomínanej plachte vyskočte [medzerník] a zapáľte [E]. Vytvorili ste si cestu... Vyskočte na kusy dreva, z ktorých vyšiel výbuch a potom popod kamene. Skôr ako sa preplazíte na koniec, chytí vás chlapík, ktorého sa musíte zbaviť. Stláčajte preto čo najrýchlejšie klávesy [A], [D] alebo šipky [doľava] a [doprava]. Lara ho odstrčí a na kratšiu dobu sa ho zbavíte. Pokračujte rovno, cez vodu ... až sa dostanete do väčšej miestnosti. Pochodeň vám znova zhasla, preto si ju znova odpáľte z horiacej nádoby (obr. 5). Pokračujte po drevenom chodníku a zastavte sa pri plachtách omotaných okolo dvoch stĺpoch. Oba drevené stĺpy zapáľte, železná klietka sa vytiahne hore. Vyjdite po drevách, ktoré vám vytvárajú chodník na hor a do spomínanej klietky vyskočte. Uvidíte ako sa do druhej klietky uloženej na drevách vysypú škatule. Zoskočte a opäť vyjdite hore ku klietke, do ktorej sa nasypal drevný obsah. Ten následne zapáľte [E] a potom odstrčte klávesov [F]. Nálože uložené dole vybuchnú a konečne uvidíte svetlo. Rozbehnite sa za ním.

Jedna cesta sa vám zasype preto si vyberte druhú (odbočte doprava). Cesta sa pod vami prepadne a Lara skĺzne dolu. Jaskyňa sa rozpadáva a vy musíte v čo najrýchlejšom čase Laru odtiaľto dostať preč. Popreskakujte jednotlivé jamy. Pokračujte rovno a potom sa pokúste podliezť skalu. Znova sa stretávate s chlapíkom. Za pomoci klávesov [A], [D] alebo šípkami do strán: [doľava],[doprava] sa ho Lara bude pokúšať odstrčiť. neskôr stlačte [F] a chlapíka sa na dobro zbavíte. Pokračujte ďalej, preskočte roklinu. Lara sa zošmykne. Aby vyliezla nahor stláčajte čo najrýchlejšie klávesy [A], [D] alebo šípky do strán: [doľava] a [doprava], ktorými sa budete aj zároveň vyhýbať padajúcim skalám. ...Lara sa dostane z jaskyne.

Pozn. Návod bol písaný pre prednastavené klávesy.

Kurtis

Shop

Tomb Raider Underworld

Anketa

tomb raider anketa Koľko ste ochotní zaplatiť za hru TR?