Hlasovacie weby

Bronzové sošky: 5
Strieborné sošky: 4
Zlaté sošky: 1

Vydajte sa dopredu až k vodopádu. Tu odporúčam skočiť šípku do vody ([space] a potom [F], prípadne si pozrite triky). Vo vode sa nachádzajú až tri artefakty. Naľavo na dne nájdete prvú bronzovú sošku a vpravo pri pevnine druhú taktiež bronzovú sošku. Teraz sa vráťte k mechanizmu na súš a vyjdite po stupienkoch hore. Naskočte na lano, skĺznite dolu a preskočte na bránu.
Ukážka: Spustí sa mechanizmus, ktorý odkloní vodopád a otvorí bránu. Odrazu príde Rutland, ktorý tu taktiež niečo hľadá.

Najskôr skočte do vody a vytiahnite striebornú sošku, ktorá sa nachádza pod ostrovom, Potom vstúpte do chrámu. Zbehnite dolu, hákom si pritiahnite latku, naskočte na ňu a z nej na lano. Z neho na druhé a na zem. Vybehnite po schodoch, prejdite vchodom a zastreľte vojaka. Preskočte cez tyč a postavte sa na tlačítko. Otvoria sa dvere, ale nie nadlho. Rýchlo preskočte tyč, podlezte ďalšiu, znovu preskočte a podlezte a prejdite zatvárajúcimi sa dverami.

Postrieľajte vojakov (nezabudnite na výbušné sudy :). Prejdite na druhú strany a vyjdite na skalu naľavo. Zoberte tretiu bronzovú sošku. Chyťte sa guľometu a rozstrieľajte kamenný stĺp vľavo. Pristúpte k otáčajúcemu sa kolesu, naskočte na tyč, z nej na lano, po ňom sa vyšplhajte a skočte na plošinku. Vystreľte hák na lietajúci vozík a pritiahnite si ho. Naskočte naň a pritiahnite sa k druhej plošinke. Vyskočte doľava na pevninu k dverám, ale nechoďte ďalej dverami. Vyskočte na lano za vami a preskočte na tyč druhého kolesa, z nej na druhú tyč a ďalej na rebrík. Vyjdite hore, zatočte doľava a vyskočte na rebrík. Z neho na rímsu a prerúčkujte na druhý rebrík. Vyšplhajte sa hore, zastreľte jaguára a zoskočte do arény. Vpravo vyjdite na schody, pokračujte po schodoch a zoberte bronzovú sošku. Vyskočte na kameň, rýchlo na druhý a na rebrík. Vyjdite hore a pokračujte rovno. Po animácii skočte do vody (prípadne zíďte po rímsach) a preplávajte na druhú stranu. Preskočte na schody, zdvihnite striebprnú sošku a znovu do vody. Priplávajte na druhú stranu k pilieru a vystúpte na pevninu. Použite hák na plávajúcu plošinku, naskočte na ňu a pritiahnite sa k pilieru, potom k druhému a nakoniec k pevnine. Vľavo vylezte po rebríku a z neho na kváder. Chvíľku počkajte a keď bude vo vašej vzdialenosti druhý, preskočte naň. Z neho preskočte na skalu a vyšplhajte sa hore. Vľavo za rohom je bronzová soška. Pomocou háku preskočte na druhú stranu. Prerúčkujte a popreskakujte až k nášľapnej doske.

Keď na ňu vstúpite, mechanizmus dvakrát otočí plošinku. Popreskakujte na druhú stranu k soche. Keď vystrelíte hák na sochu a potiahnete, socha sa bude chcieť vyslobodiť. Ale najprv ju musíte uvoľniť. Preskočte k ďalšej nášľapnej plošinke a presuňte na ňu kváder. Teraz preskočte k prvej nášľapnej doske, stúpte na ňu a počkajte. Mechanizmus otočí doskou a vy sa musíte ponáhľať. Rozbehnite sa k soche a na hviezdu použite hák. Pokiaľ ste to stihli, spustí sa ukážka a otvorí sa východ.
Zoskočte dole do vody a plávajte podľa prúdu. Po rebríku zlezte až dole k rotujúcim kolesám. Naskočte na tyč kolesa, potom na lano a na plošinku a prejdite otvorenými dverami. Teraz buďte opatrní. Pomaly po častiach prejdite cez chodbu. Ďalej už to nebude také jednoduché. Zoberte kváder, ktorý tu aj tak len zavadzia a tlačte ho pred sebou. Ten vás ochráni pred nožmi. Vybehnite po schodoch a znovu na vás čakajú pasce. Keď sa lepšie poobzeráte, v stene je kváder, ktorý použite ako ten predošlý. Pokračujte chodbou až k tyčiam. Odrazu sa na vás vyrúti kamenná guľa. Rýchlo pred ňou utečte - preskočte tyč, podlezte ďalšiu kotúľom a preskočte jamu v zemi. Guľa vás našťastie obišla (keď nie, tak to skúste znovu).

Vydajte sa doľava a naskočte na rebrík, po ktorom zíďte dolu. Zoberte striebornú sošku a vyjdite naspäť hore a naskočte na tyč. Roztočte sa a zachyťte sa na skale. Prerúčkujte doľava a preskočte na rímsu. Z nej hore a rýchlo na tyč. Preskočte na druhú tyč a z nej na skalu. Preskočte na plošinu a z nej na pevnú zem. Naskočte na ďalšiu tyč, z nej na výstupok v skale a prerúčkujte doľava. Vyskočte hore a rýchlo na ďalšiu tyč. Z nej na ďalšiu a ďalej do štrbinu. Rýchlo prerúčkujte, vyjdite hore a vojdite do chrámu.

Ukážka: Lara nájde náhrdelník svojej matky, ktorý jej daroval otec.
Zbehnite po schodoch a preskočte priepasť pomocou háku. Preskočte takto aj ďalšiu priepasť a za rohom postrieľajte protivníkov. Pomocou háku preskočte ďalšiu priepasť a na konci preskočte cez dve tyče a zachyťte sa v skalnej štrbine. Nechoďte hore. Preskočte k dverám a hoďte k nim granát. Za nimi je strieborná soška. Preskočte naspäť za vodopád a vyjdite hore. Preskočte na tyč, z nej na ďalšiu a k barelom. Zlikvidujte protivníkov, zoskočte doľava dole a ďalej po nestabilnej lávke. Poberte čo najviac munície a vstúpte priechodom. Zastreľte geparda. Vyskočte po rozbitom schodisku, vyhnite sa padajúcej guli skokom na lano a preskočte na pravé schodisko. Trošku vyjdite a opäť sa spustí ďalšia guľa. A tak sa jej vyhnite a vybehnite po schodoch hore. Naskočte na nášľapnú plošinku, ale okrem dverí sa tým otvorí aj vchod do tajnej miestnosti so zlatou soškou. Vráťte sa dolu, do vstupnej haly a zoberte ju. Teraz môžete prejsť východom, kde na vás už čaká Rutland.

BOSS: Rutland

Všimnite si štyri plošinky. Keď sa na ne dostane Rutland, doplní mu to energiu a zdravie. Preto musíte najprv rozstreliť kryt pod každou plošinkou (označené žltým výkričníkom) a potom hákom zhodiť plošinu. Keď tak spravíte, Rutland sa nebude mať kde uzdravovať a môžete ho doraziť.
Ukážka: Lara získala artefakt od Rutlanda, ktorý bol pôvodne v Bolívii.

Bmatias
21. 8. 2008 19:01
Prečítané 5907

Priemerné hodnotenie: 3.67

Diskusia k článku
Podobné články
Náhodné články v kategórii:

Tomb Raider Legend - hlavné postavy   (Bmatias, 21. 8. 2008)

Tomb Raider Legend - preview   (Bmatias, 21. 8. 2008)

Návod - misia 3: Japonsko   (Bmatias, 21. 8. 2008)

Tomb Raider Legend: Cheaty   (Bmatias, 22. 8. 2008)

Návod - misia 5: Kazachstan   (Bmatias, 21. 8. 2008)

Prihlásenie

Prezývka:

Heslo:

Registrácia

Shop

Tomb Raider Underworld

Anketa

tomb raider anketa Koľko ste ochotní zaplatiť za hru TR?